dissabte, 10 de maig del 2008

La festa del basket

Amb un pavelló de gom a gom, com poquetes vegades s'havia vist a Gandia, la afició, els jugadors i el cos técnic aconseguiren ahir, sobrant una jornada, la dessitgada salvació de l'equip. Tindrem un tercer any de lliga LEB a Gandia. I tot açò donant espectacle, creant afició i fent un dels millors partits de la temporada.
Amb crits de campeones, campeones i un públic que es resistia a abandonar la grada, el pavellò municipal va ser ahir una absoluta festa amb cava i banda de música inclòs. Sensacional el dia d'ahir per al basquet local. Isma i Victor, gràcies!!
Per cert, com sempre, Moya estava al pavellò; el alcalde en casa.

A més a més, La Fuga, el grup càntabre, ha tret un nou disc. Ací està el seu primer single. Bon profit, bon vent i sort !!

11 comentaris:

Browner...Seguro? ha dit...

Partit genial.... meu vaig pasar en gran...tot un espectacle que el proper any continuarem disfrutant...


Per cert.. si el alcalde no li agrada o no pot anar tampoc pasa res... no crec que tinga obligacio de anar al basquet o a lo millor les obligacions del carreg no li permeten anar..

Xavi ha dit...

Si vinguera alguna vegada es donaria conter que el pavellò es queda menut en moltes ocasions.

Browner...Seguro? ha dit...

En el partit contra el "la laguna" va estar... el vaig vorer jo.. pero realment fer un pabello mes gran en gandia tampoc tendria mas sentit... val mes un de gom a gom que un que sempre pareguera vuit.

Xavi ha dit...

Doncs el deixarem com està, menudet, com el equip

Anònim ha dit...

Xavi, entenc que vullgues treure cullerada de qualsevol tema, però, si no tens la informació, es preferible que no mentisques. L'alcalde no estava a sa casa; tenia dos actes consecutius a la mateixa hora del basquet. Encara que tu no ho cregues, a Jose Manuel li interesen poc les fotos i prefereix treballar en la gestió.

Unknown ha dit...

Maria, gràcies per fer-me plorar de la risa, és el millor acudit que senc en mesos.

Anònim ha dit...

No entenc què et fa riure. Vius amb l'alcalde? Pots assegurar tan alegrement que eixe dia estava a sa casa? Jo sí. Tu, simplement, menteixes interesadament. I el pitjor de tot és que ho saps. Em penedisc d'haver-te escrit al blog; no ho faré més. Ja veig que no se't pot aportar informació i no toleres cap altra visió que la teua. I això té un nom.

Xavi ha dit...

Maria fes el que vullgues, si vols escriure més, seràs benvinguda, sino, tan se val. Aquest blog es un espai lliure per a tothom, compartisquen o no les meves idees.
Respecte on està o no el teu home, segur que ho saps millor que ningú, però la realitat és que al partit MÉS DECISSIU del Gandia Basket aquesta temporada, no hi va vindre. Jo em vaig sentir molt poquet valorat (com a simple seguidor del Gandia) per el màxim repressentant dels gandians.
A lo millor si expliques on estava Orengo aquell dia a eixa hora pots arribar a convèncer que la prioritat era un altra. Per a mi, de moment i esperant alguna explicació teva, l'acte més important a la ciutat de Gandia aquell divendres de 9 a 11 de la nit era el partit del Gandia.

Anònim ha dit...

Hià representants politics que no eixen en cap processó ... i jo no em sent "poquet valorat" com a ciutadà ... es més, pense que poden fer el que vuigen.

Hian altres prioritats en la vida i deuriem aprendre a respectarles.

Salutacions,

Xavi ha dit...

Per supost que poden fer el que vullguen. I jo també em puc sentir poc valorat pel meu alcalde quan no el vec fent força en el partit més important de la temporada. Igualment a tú Marc el pot donar igual que alguns polítics no isquen en cap provessó. Això és el bonic de la democràcia encara que pareix que a alguns/algunes els sente mal sentir opinions discrepants.
Continue dient el mateix, segons la meva forma de pensar, el alcalde deuria haver estat. De la mateixa manera que els diners del canon del aigua no es deurien gastar pagant assesors, o que em pareix fatal que en aquesta ciutat es multe per netegar un plat en una dutxa de la platja; està clar que això és una falta de civisme ... però d'ahí a ficar una multa ... doncs em pareix excessiu; sembla que l'única intenció és recaudar.

Browner...Seguro? ha dit...

Yo sigo pensando, que respetando por supuesto la opinión de cada uno, hay cosas que son prioritarias y cosas que son una tontería... el que un alcalde, fallera mayor o lo que sea, vaya a un evento deportivo, me da exactamente igual.. normalmente suele ser por la foto y pasando de todo, lo de la multa por lavar un plato.. hombre, un poco fuerte es, pero si aplicásemos ese tipo de sanciones a todas las cosas poco cívicas (cacas de perro, por ejemplo), seguro que cuando le toques el dinero la gente aprende y puede parecer fuerte, pero seguro que con una bronca no tienen bastante, y por ultimo, el dinero del canon del agua se usara para bastantes mas cosas que el pagar a asesores que se les pagaría igual con canon que sin el, eso es demagogia y lo sabes.

Gandia