dimarts, 22 de maig del 2007

Mala sort

I és que aquest cap de setmana no hi ha hagut massa sort amb el vent. Divendres decidim quedar-mos en Miramar, on Emanuele trenca el mastil (460). Vent fluix, els famosos 12 nucs, no ens deixen disfrutar massa. Després ens enterarem que en el Verger va estar algo millor.
Dissabte provem en el Verger i la mateixa historia. 12 nucs patateros que ens deixen en la mel en els llavis. Ja hi hauran caps de setmana millors ....
Per cert, dissabte naveguem amb Jose (bleda) i ens riguem un rato veguent-lo driçar sense resultats. Li toca tornar nadant. Pareix que l'alcireny serà un company més de batalles ja que ha decidit deixar el cap i cassal i traslladar-se a Gandia (sí senyor !!!).
Aprofitem per a planejar una escapada a Murcia, de cap de setmana, en quant les previssions siguen favorables.
Dissabte a la nit, continua la mala sort, al eixir del cocoloco, em faig un xicotet esquinç, que possiblement em deixe fora de combat durant 1 setmana o 2. Menys mal que la nit no acaba mal del tot !!!! El esquinç s'agreuja diumenge nit i dilluns no vaig al curro. En asepeyo em donen antinflamatoris i em recomanen una tobillera i molt de gel. Al menys m'he lliurat del guix. Bo, ara a recuperar-se el més aviat possible. Salut i bon vent.

Gandia