dilluns, 14 de maig del 2007

Primer Llebeig del 2007

Després de l'intent frustrat de navegada a Gandia el Divendres 11 de Maig, el dissabte 12 (15.00) anem a Denia (Escola de Guillermo) els de sempre, Titín, Emanuele i jo. Allí conec a hdh (Hugo), el antic propietari de la meua Starboard. Titín estrena JP (105 litres). De camí vaig grabant en la càmera de video i estic a punt de armar-la, perque un guàrdia civil està a punt de vorem quan ens creuem.
Arribem i per desgràcia està prou fluix. Encara i tot, montem i al aigua (per supost, lo més gran que tenim. Emanuele amb 6.4 i 95 litres, Titín amb 5.5 i 105 litres i jo amb 6.2 i 126 litres). El vent està molt ratxeat i la mar plana, com es costum amb el llebeig. Quan arriba la ratxa, em tire al llarg i planetje, però al intentar cenyir perc el planeig (tinc que possar-me en possició de cenyida amb més suavitat). És un dia per tindre una técnica molt depurada i aprofitar al màxim el poc vent que fa o per a portar 7 metros. Passem dues hores que ens lleven algo el mono (quina adicció crea el windsurf, és pitjor que les droges), però que saben a poc. He aprofitat i he grabat als companys, les imatges queden prou be perquè improvise un tripode amb una escala. A les 20.00 estem tornant a Gandia.

Aquest és el video que vaig gravar aquell dia. Espere que vos agrade.

Gandia