dimecres, 2 de maig del 2007

Serà l'últim ?

Dimarts 1 de Maig de 2007. Sense tindre-ho previst un vent de ponent prou fort meneja les palmeres de la platja de Gandia en les primeres hores del dia. El dia anterior (Dilluns 30 d'Abril) ens va eixir malament el viatje a Denia, però pareix que hui ens podrem venjar. A les 12.00 ja em quedat els de sempre (Emanuele, Titín i jo), amb l'nclusió aquesta vegada del Tino. Hui provarem a Cullera on estan navegant amb 5.2 - 5.8 (segons 20nudos.com).
Arriba Emanuele primer i ja ens avisa que la cosa està molt be. Arribem a Cap Blanc on hi ha un gran ambient windsurfero. Montem 5.5 m2. Quan portem el material a la platja me n'adonde de que la cosa està molt forta, amb ratxes de 30 nucs.
El primer bordo, com ja és costum, horrible. Però aquesta vegada a partir del segon, i gràcies a la navegada recent de Tarifa, m'enxufe ràpidament. Quina passada. Dous peus als footstraps i planeig amb mar plana, en direcció a la bahia de Cullera. El paissatge es preciós i el dia acompanya amb un sol generòs. Disfrute moltíssim i vaig pillant-li el truco al waterstart. A les 16.00 fem una xicoteta parada. En el descans, el cigarro i la coca-cola em senten de puta mare per a continuar un rato més. I allà que vaig. Dos bordos més, disfrutant a tope, conseguint cenyir i arribar al mateix lloc d'eixida. Dia perfecte que acaba amb unes birres en La Lola, amb el port de Gandia de fons, fins que es fa de nit.

Gandia