dilluns, 10 de setembre del 2007

Balanç de l'estiu

M'agradaria fer un balanç d'aquest estiu, ara que ja queda no res per a que acabe. He contat les navegades amb garbí i m'ixen 20 navegades on en algún moment he pogut planejar. La primera va ser el 15 de Maig i de moment, l'última ahir 9 de Setembre. 4 mesos, 20 navegades, 5 navegades per mes. Hi ha hagut de tot, des de dies molt justets on he pogut fer alguna planejada esporàdica, fins dies sensacionals, navegant amb 5.5 i més de 20 nucs.
No tinc experiència en estius, però crec que en linies generals ha sigut un bon estiu. Hi han hagut semanes molt divertides, com per exemple la de les meues vacances (quina sort !!!) on vam navegar 4 dies seguits, fins dies i dies sense bufar absolutament res, com per exemple del 4 al 18 d'Agost.
Hi ha hagut un viatje frustrat a Almeria, en busca del famòs ponent, també les tipiques escapades a Denia, on em descubert aquest any La Chimenea, lloc mític, o el Sector 5 d'Oliva, bon lloc també, més propet de casa i amb xiringuito.
En quant a nivell de navegació, he progressat molt. El planeig és algo ja quasi natural, la cenyida va eixint cada vegada millor, cada vegada isc abans al planeig, el waterstart el faig prou decentment en les dues direccions, i estic iniciant-me en la traslutxada (que segur que en valencià no es diu així, però be). Encara em queden moltíssimes coses que aprendre. M'agradaria començar a botar i caure be, continuar amb la traslutxada i conseguir traure alguna (el dia que ho conseguisca .... no sé com ho celebraré, però serà algo gran) i finalment intentarè corregir algun error, com per exemple els spin-outs que faig de volta en quan mentre's cenyisc o quan recepcione algun bot. En general estic molt content amb la meva progressió.
No sé si Eolo ens tindrà reservada alguna sorpresa més en les setmanes que queden de Setembre amb els tèrmics, però si no es així, no passa res, aquest any estic preparat per a afrontar l'hivern amb unes condicions i un material prou més apropiat que l'any passat, així que espere per davant de tot, continuar gaudint tant amb aquest esport com estic fent-ho fins ara.

Salut i bon vent.

4 comentaris:

Browner...Seguro? ha dit...

Pero?... saps nadar?... jajajaja...

M'alegre que vatja tot tan be.

Salutacions

Xavi ha dit...

Nadar ? Per a qué ? Browner ... parle de Windsurf, no de natació.

Browner...Seguro? ha dit...

jajaja.. per si caus de la tabla....

Xavi ha dit...

Porte flotador, per a casos d'emergència.

Gandia