dissabte, 14 de juny del 2008

Vells amics

Ahir vaig coincidir després de massa temps amb un vell amic. Gran persona amb la que vaig tindre la sort de compartir part de la meva juventud. Inovidables estius al Roma XI em venen al record; partides al trivial, olímpiades caseres, nits al Yeye, mítiques pujades al castell de Bayren, partides de tenis on mai el vaig poder guanyar, sopars a la Spiaggia i alguna maldat de juventud que recorde amb carinyo. Ara la vida ha fet que ens vegam de tant en tant; tot i això me n'alegre cada vegada que ens trobem. Amic, anima't a probar el windsurf, jo intentaré correr més de 10 minuts sense deure diners ,-D
Un abraç per a tú i la teva familia.

Salut i bon vent

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que grande eres Xavi, lo del surf cuando quieras y lo de correr cuando te atrevas.

Un fuerte abrazo, Sergi.

Gandia