divendres, 1 de juny del 2007

Ponent, pizza i cervessa

Ahir vam tancar el mes de Maig amb una xicoteta ponentà (WNW) en la platja de Gandia. Arribe a les 7 a l'escola de windsurf, on havia quedat amb Emanuele. Ell ja ho té tot montat i com que el que fa és un vent terral, preferisc no arriscar i vore'l primer a ell com va, així que deixe el material en el cotxe. Mentres Manu tira cap a dins, s'arrima un argentí i xarrem un rato. És un altre apassionat del wind i el xic em pregunta sobre llocs on deixar el material, tipus de veles i tables que gastem, etc, etc. Mentre's Manu dins ja planeja. Em decidisc i torne al cotxe per a montar jo també. La putada és que el vent dura molt poc i quan entre jo, ja ha baixat 3-4 nusos, el suficient per a que no puga planejar. Dos bordos i arrepleguem. Acabem el dia amb una autèntica pizza italiana en el restaurant de Christiano, Manu, Jose el sevillano i jo. Per a rematar el dia una cervessa en el Dacsa fins la 1. Quina son hui ...
Bo, esta vesprada aniré a Denia amb el Titín a vore si pillem algo. Salut i bon vent.

Gandia