divendres, 20 de juliol del 2007

Retorn després d'un xicotet descans

Hui torne al treball després de 10 dies de descans. Son les meues úniques vacances que tindré aquest estiu. Anava a tindre 21, però per diverses situacions s'han reduit a 10. Ara a tornar al treball diari. Per cert, he aprofitat les vacances per a llegir un llibre que recomene a tot el mon: El niño con el pijama de rayas, del dublinés John Boyne.
Per cert, durant aquests 10 dies (que han donat per a molt), he tingut 4 dies seguits sensacionals de windsurf, escapades nocturnes, torrades de xulles, treball en ma casa, descans, en fi, un poc de tot.
Bo, com sempre, salut i bon vent.

2 comentaris:

Browner...Seguro? ha dit...

M'alegre molt de que teu pases tan be.. jo estic de vacances tot el mes de juliol.. en queden encara 11 dies.. tot un mes... no meu crec encara

Xavi ha dit...

Que cabró !! A mi em queden 12 dies laborals encara de vacances, que no crec que puga agafar-me fins després d'estiu.

Gandia